سایت ورزش سه



 سایت ورزش 3 (varzesh3.com) را در این نوشته معرفی می‌کنیم. نخست قدری دربارهٔ ورزش بگوییم:

امروزه در جهان یکی از امور مطرح شده در بین جوامع و مردم، ورزش و اهمیت پرداختن به آن است که گروه زیادی از مردم جهان، علاوه بر آشنایی با عناوین و اشکال مختلف آن، در یک یا چند شاخه از آن فعالیت می‌کنند. فوائد ورزش برای سلامت جسم و سلامت روان انسان اثبات شده است. از فایده‌های بسیار مهم ورزش می‌توان به نکته‌های زیر اشاره کرد:

– افزایش عملکرد شناختی و تقویت حافظه و یادگیری.

– راه‌کاری مناسب برای درمان پوست.

– افزایش حداکثری جذب اکسیژن در بدن و بازسازی و بهبود عملکرد مغز.

– کاهش احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها.

– حفظ سلامت مفصل‌ها، استخوان و ماهیچه‌ها.


برخی  ورزشکار حرفه‌ای‌اند و برخی ورزشکار آماتور. برخی مردم هم طرفدار دوآتیشهٔ ورزش و عاشق دیدن مسابقات و نمایش‌های ورزشی هستند. در میان، فوتبال از تمام ورزش‌ها بیشتر طرفدار و علاقمند دارد.

همان‌طور که پیشتر گفته شد، سایت ورزش ۳ که در سال ۱۳۸۸ فعالیت خودش را آغاز کرد، زمینهٔ اصلی فعالیتش نشر اخبار ورزشی داخلی و خارجی و برنامهٔ به‌روز لیگ‌های فوتبال است.

ویژگی های ورزش 3

با مراجعه به این سایت می‌توان خبرهای ورزشی، رده‌بندی لیگ‌ها، پخش زنده و نتایج زندهٔ بازی‌ها، جام حذفی نقل و انتقالات و پیش‌بینی و… را دنبال کرد.

سایت ورزش 3 از سایت‌ها بزرگ و پرترافیک در حوزهٔ ورزشی در ایران و جهان است که بر طبق آمار الکسا، در ایران رتبهٔ 3 و در جهان رتبهٔ 160 را دارد. این سایت وابسته به شبکه 3 تلویزیون ایران است که در ابتدا نام آن فوتبال 3 بوده و بعدها به ورزش 3 تغییر پیدا کرد. عمدهٔ تمرکز سایت ورزش 3 بر روی فوتبال است؛ اما ورزش‌های دیگر از قبیل والیبال و بسکتبال و … را نیز پوشش می‌دهد.

امکان شادی‌بخش این سایت برای کاربران و بازدیدکنندگان علاقه‌مند به فوتبال، تیم فانتزی است. در این بخش امکان تیم‌سازی با بازیکنان واقعی فراهم شده و با مدیریت تیم‌های ورزشی همانند دنیای واقعی می‌توانید رقابت کنید.


نقاط قوت و ضعف سایت ورزش سه

از مزیت‌ها و نقطه‌های قدرت این سایت می‌توان به نکته‌های زیر اشاره کرد:


– بازدیدکنندگان ثابت

– استفاده از عکس‌های خریداری شده از عکاسان ایرانی در سایت

– استفاده از پروتکل امنیتی https

– به‌روزرسانی منظم و سریع

– طراحی ساده و استفاده آسان از سایت

– و …


نقاط ضعف:

– ضعیف بودن عملکرد سایت ورزش ۳ در موبایل (ریسپانسیو نبودن)

منبع

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ